måndag 4 juli 2011

Ny vecka!

Körde utfallsgång igår under mixpasset, känns i rumpan idag även om jag inte körde allt för tungt då jag skulle köra ben idag. Men fasen vad utfallsgången tog :P Gynnande inte direkt dagens benträning, gjorde rejält ont i vissa övningar men jag körde på ändå även fast vikterna blev lite lättare än vanligt. Så benen fick sig en omgång vilket var huvudsaken!

Imorgon har jag en ledig dag :) Sedan jobbar jag ons-fre och sedan är jag ledig i helgen. Så "bara" 3 jobbdagar denna veckan! :) Förra veckan blev det nästan bara träning på förmiddagen medans denna veckan kommer gympassen bli på kvällen som jag trivs bäst med :) 


Nu blir det att krypa ner i soffan resten av kvällen!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!