lördag 9 juli 2011

Taggad

Nu börjar jag piggna till efter 12 timmars sömn :P Var så trött igår så jag gick och la mig vid 21 tiden och vaknade idag strax efter 9. Tar en stund innan jag vaknar till när jag sovit så länge men nu börjar det ordna till sig :)

Hittade mina nya upplägg gällande kosten och träningen i mailkorgen precis. Alltid lika kul att se hur de nästkommande veckorna kommer se ut :) Sista uppläggsperioden innan dietstarten :) Inte länge kvar nu och de sista veckorna nu blir det fokus på axlar och bröst när det gäller träningen :) Ska verkligen bara köra så det ryker de sista veckorna innan dieten drar igång :) Riktigt taggad!

Idag skiner solen till och från, är lite sugen på att dra till stranden och sola och bada lite men det ser ut som molnen inte blir färre på morgonen direkt. Jag får se vad som händer idag, skönt i varjefall att vara ledig :)

Ha en fin lördag!

Kram*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!