tisdag 26 juli 2011

Pigg men ändå Trött samtidigt?

Känner mig pigg men ändå trött samtidigt? Sov bara 3,5 timmar i morse efter en hel natts jobbande, kanske det som gör det?

Har i varjefall lagat massa mat precis, så nu är alla målen ordnade ända fram till torsdag :) Hur skönt som helst att inte behöva laga mat i morgon när det är kvällsjobb som gäller :)

Trots tröttheten skall jag snart iväg och köra i gymmet :) Axlar och lite biceps är det dags för att köra idag!

Och ikväll blir det bara soffläge framför en Harry Potter film :) Vi håller på och ser ikapp alla filmerna som vi missat för att gå och se sista filmen på bio i 3D. Har aldrig sett bio på 3D så det ser jag fram emot. Bra och mysiga filmer att titta på tycker jag.

Nu blir det mellanmål, sen till gymmet!

Ha en bra tisdagskväll!

Kram*

SportBH från Röhnicsh som jag verkligen rekomenderar, stadiga, bekväma och snygga :) Har tre stycken nu :)

1 kommentar:

  1. ja, det är nog 3,5 timmars sömn skulle iallafall gjort mig trött dagen därpå.
    Härligt att ha alla matlådar klara, jippi; då är det bara att äta när det är ät-dags;)
    Hoppas ni får en fin filmmyskväll:)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!