söndag 3 juli 2011

Söndag = Mixpass!

Godmorgon :)

Oj vad jag var trött imorse när jag klev av arbetspasset, fy vilken jobbig cykeltur hem det vart innan jag kunde krypa ner i sängen, kändes som en evighet. Tillochmed jobbigt att käka gröten även om jag var vrålhungrig :P Men nu har jag fått sova 5 ½ timme så nu känner jag mig riktigt pigg måste jag säga :)Så nu ska jag öka på piggheten med lite kaffe :)

Bröllopet igår var jättefint och jättetrevligt och regnet höll sig borta :)

Idag blir det att ta en ordentlig städomgång här hemma ser verkligen ut som ett bombnedslag här hemma men som tur är vi två så går det fort :P, lite handling skall hinnas med och senare ett Mixpass på gymmet. Sen ikväll är det dags att åka till jobbet för ännu en jobbnatt. När jag går av imorgonbitti har jag två lediga dagar att se fram emot :)

Ha en bra söndag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!