onsdag 10 augusti 2011

En dag för mig själv

Oj vad trött jag var när klockan ringde tidigare i morse, snoozade säkert över en timme och mycket nära att det skulle ha blivit längre också, men som tur va tvingade jag upp mig till slut för en morgonpromenad i regnet. Gick till jobbet för att hämta min cykel, så det blev promenad och en kort cykeltur på totalt 50 minuter.

Har piggnat till något efter frukost men förhoppningsvis hjälper kaffet jag dricker nu till ännu mer så jag kan ta tag i denna dagen :P som är en ledig dag :) En ledig dag helt för mig själv. Tänkte jag skulle börja kika lite på jobbfronten, åka och handla lite och ikväll blir det gymmet. Däremellan blir det bara att skrota här hemma :)

Ha en bra dag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!