torsdag 11 augusti 2011

SM i AF här i Karlstad

På lördag!
Ett stenkast från mig!
Jobbar natt innan men ska allt ta mig upp för att gå dit och kika på dagens SM-tävling i Athletic Fitness och kvaltävlingarna till SM i Body Fitness, Classic Bodybuildning och Bodybuilding. Ska bli riktigt roligt att se och bli inspirerad och ännu mer motiverad :) Någon mer som ska dit och kika?


Idag är det vila för hela slanten som gäller, känner mig stel och sliten i kroppen med lite träningsvärk här och där så det ska bli väldigt skönt att vila idag från träningen. Hade gärna vilat här hemma hela dagen men ska iväg och jobba i em/kväll. Men det får gå det med!

Innan jobbet skall lite matlagning hinnas med och lite plock.

Nej nu är det dags för mellamål - mini keso och apelsin!

Ha en bra dag.

Kram*


3 kommentarer:

  1. Åh nu blev jag sugen på keso! Typiskt att jag just ätit frukost.. ;)

    SvaraRadera
  2. Gillar bilden!

    Blir inge Karlstad för mig men däremot SM i Västerås =)

    SvaraRadera
  3. Då ses vi kanske i Västerås då :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!