måndag 22 augusti 2011

Ny vecka!

Ny vecka och första dagen på dietvecka nummer 4! Helgen spenderades i Göteborg med syster, mamma och Malte. Mysig helg med en heldel shopping på agendan, ätit ute på resturang och träffat Elinor :) Var ju Göteborgskalaset i helgen så Elinor fick med mig på en spelning med Mustasch på Götaplatsen :) Träningen har hunnits med på både fredagen och söndagen :) Syrran bor ett stenkast från friskis så det passar perfekt och man får träna till bra pris när man redan är medlem :)

I veckan är det jobb mån-ons , ledig torsdag och på fredag är det dags att återigen besöka Göteborg :)  Och utöver detta TRÄNA och ÄTA massa god dietmat :) Riktigt taggad för denna vecka även om jag just i skrivande stund är ganska trött i huvudet efter en dag på jobbet! Men lite kaffe så ordnar det till sig skulle jag tro! Har provat endel olika Preworkout produkter men kan inte riktigt säga att jag känt någon större effekt av någon jag provat. Det är bara tröttheten i huvudet och en liten tillpiggning jag känner som även jag känner av en kopp kaffe också. Under själva passen känner jag ingen större skillnad gällande ork och energi. Så kaffe blir oftast min PWO innan träning :)

Har inte riktigt uppdaterat hur det gått med vikt och hur dieten går på ett tag så jag tänkte ta ett inlägg om detta senare för nu är det dags att hoppa i träningskläder och trampa iväg till gymmet för ett pass för RYGG och MAGE :)

Ha en skön kväll!

Kram*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!