söndag 14 augusti 2011

Mina 6 vakna timmar

Varit vaken i 6 timmar nu och känner mig redan trött, så det får nog bli sängen snart igen.

Under dessa 6 vakna timmar har jag hunnit äta 6 av 7 mål mat, sista kvällsmålet kommer snart slinka ner det med. Varit på gymmet har jag också hunnit med. Först ett 55 minuters pass i gymmet med axlar och bröst, kändes bra idag trots sovande hela dagen. Bra kontakt med både axlarna och bröst :) Efter detta blev det att gå och göra crosstrainern sällskap i 40 minuter i form av intervaller. Jobbigt och svettigt, samtidigt lite roligt med the baseballs i öronen, så dessa 40 min gick fort ändå.

Hem och lagat lite mat och lyssnat på ett p3 program där Magnus Samuelsson var gäst, intressant och gjorde dagens matlagning lite roligare. Käkat framför ett avsnitt av Vänner, en serie jag nog aldrig kommer tröttna på. Och nu sitter jag här :P

Men nu blir det kvällsmål och sedan sängen!

Natti natti*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!