söndag 14 augusti 2011

Helgen

Är klockan fyra? Haha ställde ingen klocka idag efter att jag gått av nattpasset för jag tänkte att jag i vanlig ordning vaknar runt 13-tiden men så fel jag hade. Vaknade nu vid 16! Så nu sitter jag här med mina två mellanmål för dagen som får bli dagens andra frukost och lunchen får åka ner snart också för sedan väntar ett styrkepass och ett intervallpass idag :) Behöver ju hinna äta alla mina mål idag :P

Helgen har verkligen gått fort, har ju jobbat två nätter därimellan hade jag mina fria mat dag igår och var och kollande på SM i Atlethic fitness :) Såg styrkeronden med chins och dips och endel av hinderbanan :) Imponerande och väldigt duktiga atleter. Det drog ut på tiden så jag hann inta vara kvar för att se poseringen i finalronden vilket var lite synd. Var tvungen att åka hem och sova lite inför nattjobbet och äta tacos :) Hade annars vart nyttigt för mig att se lite posering.

Och idag hinns det inte med mycket, äta och träna typ :P Sen är ju säkert klockan sovdags om jag nu kommer kunna somna i tid ikväll. Nu är jag ledig ända till på onsdag! :) Ska bli så skönt med lite längre ledighet!

Ha en bra kväll!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!