torsdag 25 augusti 2011

Baka

Veckans jobbande avklarat :) Nu är det ledigt i 4 dagar innan det är dags för min sista arbetspass på måndag. Sedan tackar jag för mig på avdelningen. Tänkte ta och baka något gott att ta med och bjuda på.

Idag ställde jag ingen klocka utan sov så länge jag kroppen ville, jätteskönt :) Idag är det vilodag för hela slanten, också det jätteskönt. Ska bara vara hemma och greja :)

Det blir matlagning för resten av veckan och bakningen måste nog också ske idag då jag och Rickard åker till Göteborg imorgon och stannar nog troligtvis ända till på söndag. Passande att baka gott idag då jag säkert kommer vara mer hungrig än vanligt då kcalintaget idag är lägre än träningsdagar. Men det får gå, bara spara undan lite till på lördag och frysa in resten till arbetskamraterna på måndag :) Men vad ska jag baka?

Imorgon är det dags att träffa coach Madde för poseringsträning, det ser jag fram emot :)

Nej nu skall jag kolla lite bakrecept.

Ha en fin dag!

Kram*

2 kommentarer:

  1. Baka, baka kaka! Nä, antar att det inte blir några kakor du bakar precis ;) Lägg gärna ut recept om det blir något smaskigt dietbröd eller så :)

    SvaraRadera
  2. Japp, imorgon blir det drillning i klackarna igen! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!