söndag 1 maj 2011

Valborg

Igår lånade vi Rickards föräldrars hus och hade en lugn och trevlig grillkväll med ett gäng kompisar. Hade tänkt sitta ute men det blåste som bara den så vi fick sitta inne :P God mat och massa snack och godis :) Blev en tidig kväll då alla var ganska trötta och jag väldigt trött :P Så när jag kom hem var det bums isäng och somna nog innan huvudet hamna kudden.

Men nu har jag fått sova och känner mig pigg och utvilad :) Idag är jag ledig och en skön söndag väntar med sol på balkongen, matlagning och träning!

Dagens träning är bandad cardio. 20 min PW på löpband och sedan sänka farten för 20 min ordentlig uppförsbacke :) Fundera på att ta och köra det ute istället. Ta en runda på 20 min för att sedan gå i en ordentlig uppförsbacke upp och ner. Har en ordentlig backe i närheten som jag tänkt flera gånger att ta och gå i. Tror den är lagom lång, men det bli ju inte en konstant uppförsbacke i 20 min utan upp och ner hela tiden. Men det ska jag prova idag när det är sådant fint väder :)

Om en vecka sitter jag, mamma och syrran på planet till Turkiet :) Flyger tidigt nästa söndag från Gbg, så denna vecka som kommer är det jobb som gäller måndag och tisdag, fixa och packa in för resan för att redan på fredag åka ner till Gbg för att träffa Pure Fitness coacherna :) Och sedan bo hos syrran till vi åker på söndag!

Men nu är gäller det att njuta av denna dagen innan nästa vecka drar igång!

Ha en skön 1:a Maj!

Kram*

Vilma en vårdag 2008

Malte en vårdag 2008

Findus samma vårdag 2008

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!