onsdag 18 maj 2011

100% hela sommaren

Har ju haft min "semester" nu, obetald och allt :P Och nu väntar hela sommaren med jobb och då menar jag verkligen det också, fick schemat idag för hela sommaren och när jag satt och skrev in det i min almanacka nu så kändes det verkligen som jag jobbade jämt! I mitten av sommaren gör jag en period på 14 dagar med bara 2 ynka lediga dagar.

Men jag vet i varjefall vad jag ska göra i sommar :P JOBBA och TRÄNA! De dagar jag är ledig kommer jag säkert inte ha ork att hitta på något speciellt heller.

Haha vilket positivt inlägg, lyste igenom lite kanske att jag inte var supernöjd att känna att min "semester" redan är slut och sommarens jobb precis börjat.

Men men bästa att tänka positivt, då går allt mycket lättare. Men jag tycker att man kan vara lite neg ibland också :P

Men nu skall jag ladda upp för ett bröst och tricepspass med fokus på bröst som är en muskelgrupp jag har att utveckla. Vilket skall bli mycket roligt :)

Nej dags för en pre-workout drink och iväg till gymmet.

Hörs senare, sannolikt gladare då endorfinerna slagit till :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!