måndag 16 maj 2011

Hemma

Hej! Nu är jag hemma tillbaka i Karlstad efter en superduperbra vecka i Turkiet :) Men som alltid tycker jag det är skönt att komma hem, hemmakär som man är :P

Veckan har varit bra, hotellet helt otroligt lyxigt och all inclusive, massa träning, fint väder nästan alla dagar med värme runt 20-25 grader vilket varit lagom för träning, sol och bad. Massa god mat, musik och dans på kvällarna. Kan bara sammanfattas som en jättebra vecka och uppladdande vecka. Har varit på hotellområdet hela veckan och dagarna har gått superfort! Räknade ner att jag gått på 19 olika pass med våra 6 jätteduktiga instruktörer! Zumba, Core, Body toning, Spinning, Gympa, Step, Yoga, Bootcamp, Cirkel träning, Strech och avslapping, Jazzdans, Street dans m.m. Tur att man tränat då maten var jättegod och det fanns hur mycket som helst. Även efterrättsbordet var långt och mycket gott :P

Nu är jag jätteladdad för att köra på här hemma med träning och kost. Fick idag nya upplägg för 4 veckor framöver :)

Nu blir det snart sängen då jag är jättetrött. Skönt att jag är ledig imorgon med :)

Mer om resan och mer bilder kommer imorgon!

Ha det gott.

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!