fredag 27 maj 2011

Sovit

Oj vad denna veckan har gått fort. Redan fredag idag och löningsdag :) Vaknade vid 12 tiden efter jobbnatten som också rullade på fort. Lite trött och seg nu men ville inte sova för länge då jag bara jobbat en natt så tycker jag det är bättre att sova lite mindre och komma på rätt spår igen. Så jag somnar som vanligt ikväll :P

I och med att jag gick upp så får jag ju ut mer av min lediga fredag. Om man kan kalla det för en ledig dag när man jobbat natt? Hur som helst så har jag hela helgen ledigt också :P. Nästa jobbpass måndagkväll :)

Så jag ser fram emot en lugn och skön ledig helg.

Nu dags för lunch, alla mål bli förskjutna när man sover så länge. Sen om några timmar är det dags att ladda för ett gympass. Axlar och Biceps på schemat idag :)

Sen tror jag inte det blir så mycket mer gjort för mig idag.

Ha en härlig fredag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!