tisdag 17 maj 2011

Laddade batterier

Känner verkligen att mina batterier blivit uppladdade till max under semestern. Tänk vad lite tid borta kan göra att jag tycker allt är roligt här hemma :P Ska bli jättekul att dra igång med gymmet igen och med kosten igen :) Nya upplägg för fyra veckor framöver startade jag med idag, massa roliga övningar i gymmet att köra hårt med och god mat :) Nu är det bara att ladda på och bygga muskler fram till dietstart någon gång i slutet av sommaren :)

Tur att jag la in en ledig dag idag, så allt kan komma iordning innan jobbet också drar igång. Imorgon är det dags att jobba igen, känns som det var längesedan jag var där men förhoppningsvis kommer jag snabbt in i det igen.

Så idag blir det att tvätta och packa upp, åka och storhandla för veckans mat, titta lite på tv (har inte gjort det på jättelänge) och i eftermiddag väntar ett efterlängtat gympass - Rygg och Mage :)

Har inte fått träffa Rickard ännu heller efter resan då han åkte bort 2 dagar när jag kom hem, men ikväll så kommer han hem han med :)

Ha en bra dag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!