tisdag 3 maj 2011

Ledig i 14 dagar



Nu skall ja ha lite semester, nästa jobbpass om är om 14 dagar och då går jag på schema. Så inget mer timspringande :) Ska bli så skönt att ladda upp med lite ledighet och semester innan sommaren väntar och 100% jobbande!

Mina två första lediga dagar kommer jag att spendera här hemma innan det är dags att ta tåget till Göteborg på fredag :)  Blir att bara ha det skönt här hemma, träna och fixa och packa inför resan :)

Så idag får det bli vila, tänkt att jag ska köra ben och vader idag men det får bli imorgon då jag är ledig istället. Ikväll blir det att åka och handla och fylla på det tomma kylskåpet men innan det blir det grillning hemma hos Rickards föräldrar :)

Imorse fick man cykla till jobbet samtidigt som snön vräkte ner. Skall det inte vara vår och varmt den 3 maj?


Ha en bra kväll!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!