fredag 6 maj 2011

I Göteborg

Nu är jag på plats i Göteborg.

Idag har jag träffat mina coacher Madeleine och Minette i team Pure Fitness, http://purefitness.se/, vilket var jättekul :) Trevligt att få träffa dem personligen. Snack och poseringsträning blev det idag. Posering var inte det lättaste men väldigt kul att lära sig. Gick från att inte kunna något till att få lite hum om det :) Allt tack vare bra lärare :) Har aldrig poserat förut så det något nytt, vilket känns i kroppen nu. Känner mig helt slut nu och axelpasset på gymmet förut gick sådär, men blev trött i musklerna vilket är huvudsaken :)

Så nu skall jag bara ta det lugnt resten av kvällen och imorgon får vi se vad vi hittar på häri Göteborg :)

Natti Natti*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!