söndag 29 maj 2011

Dagen

Imorgon är det dags att vakna upp till en ny vecka med JOBB och TRÄNING och mammas 50-årsfirande. Det enda som jag kommer hinna med denna vecka känns det som. Jobbar endel kvällspass också vilket kommer innebära att det blir gymmet på morgonen istället. Att gymträna på morgonen är inte min favorit men nu har jag inget val så det är bara att köra på :P Startar veckan med ett benpass imorgon :)

Idag blev det ingen träning, så nu är jag extra utvilad inför veckan :)

Skulle ju inte handla något speciellt på IKEA idag men ändå kom jag hem med lite saker, nya filtar och kuddar till vardagsrummet, ny kastrull med lock och en duk bland annat :) Så vardagsrummet fick sig en förändring idag som blev bra :) Mamma fick med sig saker hem också och mer än mig, så hennes hem fick en större förändring än mitt :P

Efter IKEA och mellanmål och mat för mamma och Rickard här hemma åkte vi till Rickards mormor på fika :)

Sen vart det hem och fixa iordning torskgryta för kvällens mål och morgondagens lunch :) Sedan såg jag när Ingmar Stenmark blev Mästarnas Mästare :) Och nu sitter jag här efter en bra dag :) 

Skönt med ett kvällspass på jobbet imorgon för då blir det lite mer sovande och jag kan vänta med att hoppa isäng en stund till :)

Hörs imorgon!

Kram*


Min porslinsblomma har blommat för första gången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!