söndag 22 maj 2011

Roligt pass!

På söndagar har jag ett pass i gymmet med högt tempo, mer ett konditionspass. Så jag gjorde en rolig bana av övningarna. Hade fyra övningar som jag körde igenom 4 gånger, alltså fyra varv.

  1. Chins i hjälpmaskin 15 reps.
  2. Ryggresningar 15 reps.
  3. Plankan 1 min.
  4. Cirkelcrunch på pilatesboll 16 reps (8 per varje håll).

Dessa utgjorde ett varv och sedan började jag om och körde dessa 4 varv. Ingen större vila mellan övningarna, förutom när jag snabbt passade när Rickard körde :P

Ett kul och snabbt pass med en pulshöjning :)

Före passet körde jag 10 min pw på bandet och sedan avslutade jag passet med lite coreövningar och strech till Rickard var klar med sitt pass. Lärde mig endel bra coreövningar på resan :)

Chins

Ryggresningar

Plankan
Crunches på boll

Nu blir det snart soffmys med mat och Mästarnas Mästare på tv´n. Imorgon är det dags för att jobba igen :)

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!