torsdag 9 februari 2012

Axlar och Bröst pågång

Jobbat klart för idag, bara hem och vända ungefär. Försöker alltid komma iväg så fort som möjligt till träningen när jag jobbat till 15:30. Mellanmålet tar jag innan jag går från jobbet och när jag kommer hem tar jag ett äpple och sätter mig en stund innan jag börjar göra iordning mig för träning, dricker aminosyror och snabba kolhydrater innan jag cyklar till gymmet. Väl hemma sedan har jag några timmar jag bara kan slappa och äta innan det är dags att sova och börja på ny kula imorgon :) Så inte undra på att veckorna går fort! Jobbar, Tränar, Äter och Sover!

Nu snart är det dags för dagens träningspass som är ett pass för axlar och bröst :) Känner mig lite seg och trött så jag hoppas jag piggnar till när jag väl kommer till gymmet.

Idag är det dags för..

Sittande hantelpressar
Drag till bröst med stång
Stående press med stång
Hantellyft åt sidan
Hög rodd i cabelcross

Bänkpress
Lutande hantelpress
Flyes i cabelcross
Armhävningar

Ha en bra kväll!

Kram*

Foto: Binniam Eskender nov-11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!