tisdag 7 februari 2012

Ledig tisdag!

Har startat denna veckan med ledighet, både måndag och idag eller egentligen jobbade jag ju igår då jag gick av passet vid 7 på morgonen och sedan sov halva dagen, så 1½ ledig dag kan man säga :) Inte dumt att starta veckan med att vara ledig. Trots endast 4 timmars sömn igår fick jag till ett helt okej gympass, givetvis lite segt som alltid efter ett nattarbete men annars ett bra pass för framsida lår och vader :) Körde tunga, djupa 8:or i knäböj, har aldrig gått så djupt i knäböj som jag gör idag, har fått gått ner lite vikt eftersom det blir tyngre när jag går djupare men jag skall härifrån detta djupet vandra mig uppåt i bland vikterna igen :) Igår körde jag 1 8:a på 50kg och 3 8:or på 55kg. På lördag skall jag helst köra på 60kg, annars 57,5kg! Passet fortsatte med utfall med stång, benpress, benspark och upphopp på stepbräda och avslutades med stående och sittande vadpress. Har lagom träningsvärk och stelhet i benen idag.

Idag om några timmar är det dags för rygg och intervaller. Marklyftstekniken skall fortsättas att finslipas och samtidigt köras tungt :) Mellan 70-80kg skulle vara en bra start att köra 8:or på :)

Så gymmet på förmiddagen och en sväng till IKEA efter lunch och en lugn och skön hemmakväll väntar denna lediga tisdag :)

Ryggform i nov-11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!