lördag 9 juni 2012

2 gym under sommaren

Kommer nu under sommaren variera lite mellan två gym då där jag vanligtvis gymmar kommer ha lite olika öppettider pga ombyggnation. Friskis och svettis erbjuder sommarkort till bra pris så jag återgår till mitt gamla gym igen :) men kommer allt vara kvar och träna på Karlstads atletklubb också. Kul att variera lite faktiskt :) Idag dock, enda gången denna sommaren tror jag, kan jag inte träna på något av gymmen, KAK har stängt och friskis stänger om 1 minut. Vaknade för en timme sedan så jag skulle absolut inte hinna, så jag får planera om lite och köra lite cardio idag och gym i morgon stället. Känner mig seg och trött efter nattjobb så jag tror det endast blir en lång och skön powerwalk idag.

Så på med promenadkläder, plugga i musik i öronen, dricka en god drink med aminosyror och sedan är jag klar för avgång :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!