tisdag 26 juni 2012

Mer balkongfint

Skulle åka till blomsterlandet för att fixa några nya blommor till min kruka, de blommorna som var planerade hade blommat över. Så bara till den krukan var tanken men tror ni jag bara kom hem med det? Nej det blev visst en ny stor kruka att ha på golvet med tillhörande blommor såklart, sen fick jag syn på en fin trasmatta och en passade filt som också följde med hem. Sen la jag band på mig själv och gick till kassan, annars hade det nog följt med massa mer saker hem :)




Nu väntar några lugna timmar här hemma innan det är dags för ett pass i gymmet, framsida lår och armar eller bröst skall köras idag. Mera knäböj och djupa ska de va! Kul!

Ha en fortsatt fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!