måndag 18 juni 2012

På´t igen

De lediga dagarna bara flyger förbi, ikväll är det dags att börja jobba igen och i vanlig ordning 3 nätter på rad innan jag är ledig 2 dagar, där bland midsommarafton, innan det är på´t igen. Måste säga att jag inte saknar de tidiga mornarna nu när jag bara jobbar natt fram till dietstart men jag har lite svårt för det där att jag tycker att jag "sover bort" hela dagarna... är lite kluven med att jobba natt..

Ja ja innan det är dags att jobba skall jag göra ett besök i gymmet för ett träningspass, i och med att det är midsommarveckan så kan jag inte träna alla mina 6 gympass då båda mina gym har stängt på midsommarafton och midsommardagen. Varför ha stängt på midsommar? Så jag kör denna vecka gymmet mån-tors samt ett pass på söndag och konditionen läggs till onsdag i form av intervaller samt ett konditionspass troligtvis i form av en löprunda på midsommarafton :)

Blir en bra vecka detta :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!