onsdag 27 juni 2012

Spinning

Huja, vad har jag gett mig in på? Onsdag innebär ju ett cardiopass i form av intervaller och i förväg visste att jag inte skulle ha något större driv och sug för detta mitt bland mina jobbnätter, så jag bokade in mig på ett spinningpass istället så jag har en instruktör som kan hjälpa mig ge lite extra och framförallt hålla ut hela vägen. Jag har inte gått på spinning på jättelänge så det kommer bli grymt jobbigt och kanske inte alls så kul som jag tyckte igår när jag bokade passet :) Nej då, det blir säkert kul men gruvar mig lite för det där jobbiga.... Konditionen är på långa vägar inte på topp,  men det är bara att vänja sig snart läggs det mer fokus på just konditionen när dieten drar igång.

Ha en bra kväll!


1 kommentar:

  1. Kärlek till spinning - jag föredrar den helt klart framför löpningen :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!