fredag 15 juni 2012

Nattjobbande

Dålig uppdatering på ett par dar, har haft en period med 3 jobbnätter och har nu bara en kvar innan jag imorgon kliver av och är ledig ett par dagar :) Jag har lagt och planerat mitt schema så att jag endast jobbar natt nu fram till dietstart och när dieten drar igång jobbar jag bara dag och kväll, tror det underlättar att inte jobba natt under diet då rutinerna inte blir som vanligt. Sedan efter sommaren om jag blir kvar på jobbet så skal jag försöka jobba så lite natt som möjligt men någon natt måste jag jobba ändå, jaja jag får se hur det blir då men sommaren är planerad och klar i alla fall :)

Maten är ju det svåra att hinna med när jag jobbar natt och sover länge på dagarna, såhär ser en dag ut efter jag jobbat natt och skall iväg ytterligare en natt:

07:00- slutar jobbet, cyklar hem eller åker bil.
07:20- kokar min äggröt och äter frukost innan jag så fort så möjligt försöker komma i säng.
14:30-15:00 - går upp och äter direkt lunch som jag förhoppningsvis inte behöver tillaga då jag försöker ordna med detta dagen innan så maten är klar och bara att värma.
15:30 - ganska snart efter lunchen äter jag även ett mellanmål, brukar inte vara så svårt att äta så tätt inpå för min del.
17:00-18:00- åker och tränar och är i gymmet cirka en timme och runt detta sker min träningsnutrition också.
19:00-20:00 - beroende på när jag kommer hem från träningen så äter jag middag någon gång runt denna tiden.
21:00 - till jobbet!
00:00-01:00 - efter att det mesta på förnatten är gjort brukar vi ta något att äta vid denna tiden. Kesella är stående för min del med lite bär och en kaffekopp.
Runt 04:00 om tid finnes brukar jag äta mer kesella med lite bär om jag är hungrig vilket jag också ofta är!
07:00- lämnar avdelningen och åker hem för frukost och sängen!

Så snart är det dags för ett träningspass denna fina fredagskväll. Ett pass för rygg (djup) och bröst skall köras idag innan det är dags att vara vaken ytterligare en natt...

Ha en fin fredagskväll!
Maj-12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!