söndag 24 juni 2012

Beeeeen

Veckans sista träningspass - BEN!

Knäböj 4 set
Rakmark 4 set
Enbensböj 3 set
Benspark 3 set
Enbensspark 3 set
Lårcurl, sittande 3 set
Enbenslårcurl, liggande 3 set
Stående vadpress 4 set

Knäböjtekniken börjar sätta sig bra nu och jag har på senaste tiden fått till bra djup även när jag kör på tyngre vikter vilket jag tycker är jättekul :) Har förut varit för feg och inte vågat släppa på och gå ner djupt i knäböjen, men nu så har det blivit ändring på det. Kul, jobbigt och en ruggigt bra övning för benen!

Veckans träning har gått kanonbra, känt mig stark och pigg under passen och har i vissa övningar tagit mer än vad jag gjort tidigare :)

I morgon är det dags för en ny vecka och denna veckan planerar jag för att hinna med alla mina 6 styrketräningspass. Konditionsmässigt funderar jag på en favorit i repris, från denna veckan, att som vanligt köra ett intervallpass och sedan ta en cykeltur någon morgon som jag och Rickard gjorde på midsommarafton. Fick mersmak efter den cykelturen :)

Men nu först vila en stund och läsa innan det är dags att åka till jobbet!

Ha en fin kväll!

Midsommarafton



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!