söndag 20 oktober 2013

- 3 kg på 3 veckor

Efter en mumsig påfyllnadsdag igår startade jag denna lugna söndag med en lååång morgonpromenad i skogen, 90 minuter senare var jag hemma och frukosten framför tvn smakade ljuvligt. Har inte gått på hela veckan (morgoncardion har istället bestått av att trampa på cykeln här hemma) så jag njöt lite extra denna morgon där jag gick alldeles ensam bland alla höstlöv. Därmed var också all planerad träning gjord för veckan och jag skall bara vila och ta det lugnt resten av denna söndag innan en ny vecka med massa träning, jobb och annat står på schemat.

Ja hur det går med dieten kanske ni undrar, har nu dietat i tre veckor och har nästan tappat den samma siffran vilket jag är nöjd med. Kanske hade hoppats på lite mer men nästintill 3 kg får jag allt vara nöjd med, bara att kämpa vidare :) Skall fortsätta med samma upplägg som jag kört dessa 3 veckor hittills innan jag sedan gör om lite i mina upplägg.

Nu är det dags för lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!