onsdag 2 oktober 2013

Skönt att vara frisk

Hej på er!

Idag mår jag bättre, hade svårt i går att få i mig mat och vätska så överflöd av energi och ork bjuder inte denna morgon på. Men tog mig ut på en lugn morgonpromenad med Malte, som kom igår och skall bo hos oss under veckan, imorse vilket var väldigt skönt. Bodde typ i soffan hela dagen igår, är fruktansvärt trött att inte orka göra någonting så det var skönt att komma ut och röra lite på sig. Idag skall jag föröka samla energi och ork genom att få i mig den mat jag behöver och komma ikapp och dricka vätska för att huvudvärken skall försvinna, imorgon skall jag köra igång som vanligt igen!

Så idag blir en lugn dag här hemma, Maltemys, matlagning, lugna hundpromenader, blogga, kanske skall jag passa på att pyssla med alla kort jag framkallat? Ja det skall jag nog passa på att göra :)

Jag önskar alla en bra dag!

Morgonens vy

Morgonens sällskap





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!