måndag 7 oktober 2013

Dagens ryggpass

Bjöd på en ganska seg start men sen kom jag igång och fick till ett bra pass! Bra kontakt i alla övningar, och några övningar gav extra grym kontakt. En nyfunnen övning som blivit en av mina favoriter för just latsen är diagonala pullovers. En ganska svår övning att förklara så jag skall försöka fota den någon dag istället åt er. Sen körde jag några extra set rodd i cabelcrossen med v-handtaget som idag bjöd på riktigt bra kontakt :) framåtlutad och handtaget i nedre trissan och dra mot magen och nyp till i ryggen. Grym!

Utöver dessa övningar så kördes även dessa under dagens pass;

Breda och smala latsdrag 
Enarmasrodd sittande
Bred stångrodd
Raka puschdowns

Bra start på veckan :)

Jag måste bli bättre på att ta lite mer bilder, men så länge får ni en bild tagen i våras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!