onsdag 9 oktober 2013

I bakartagen

I slutet av mina tidigare tävlingsdieter har jag ofta blivit i bakartagen och bakat den ena och det andra. Nu är jag ju precis i början av dieten men baksugen har jag redan blivit :) Så idag har jag pysslat i köket och bakat både kärleksmuns och kardemummakaka, men provsmakning får det för min del bli på lördag men fick från säkra källor här hemma reda på att det smakade gott. Tur att vi är bortbjudna i helgen och att jag jobbar så jag kan ta med och låta andra smaka så jag inte äter upp allt själv på lördag :)

Nu väntar snart ett benpass i gymmet, lite öm i benen efter ridningen igår men ett rejält benpass skall jag ändå riva av innan ytterligare en ridlektion väntar senare ikväll, får väl se hur mina ben mår imorgon :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!