lördag 5 oktober 2013

Lördag

Riktigt bra pass i gymmet har jag fått till de senaste dagarna, torsdag, fredag och idag. Benpasset från igår gör sig ordentligt påmint varenda gång jag skall sätta mig eller ställa mig upp idag. Idag kördes ett bra pass för bröst, armar och mage och jag kan denna vecka summera ihop 4 pass i gymmet. Det sista och femte passet får inte plats denna vecka, även om det är en dag kvar på denna veckan så skall jag köra i gymnet mån-fre nästa vecka så en vilodag imorgon är nog inte fel. Bra vecka har det varit trots en inte så rolig start, bra och rolig träning både i gymmet och under promenaderna :)

Viktmässigt så visade vågen ett par kilo mindre än i måndags, mycket vätska såhär i början som försvinner så första veckan på diet brukar ge en lite rejälare viktnedgång. 

SM i bland annat body fitness går av stapeln denna helgen i Västerås. De senaste åren har jag varit på plats och tittat på tävlingarna men iår följer jag istället tävlingen via sociala medier. Hade varit jättekul att se live men iår blev det inte så. Biljetter skall istället köpas till att se luciapokalen i body fitness 1:a december :) en tävling jag aldrig varit och tittat på tidigare utan istället vart där för att tävla själv, så det skall bli en rolig tävling att titta på iår. 

Detta var mitt lördagssurr, nu blir det att göra sig iordning för en kväll med goda vänner och god mat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!