lördag 26 oktober 2013

Sucker for christmas

Någon mer än jag som börjar längta till jultider? Det har för mig börjat smyga sig på de senaste dagarna, när det börjar bli sådär mörkt ute och mysigt inomhus vill jag bara ta fram adventsakerna och se hur de lyser i alla fönstren, nu får jag såklart lugna ner mig och vänta en månad :) Men lite "fuskande" har jag redan hunnit med genom att dricka några glas julmust och i veckan såg jag alla glöggar i mataffären och det slank med en flaska som var ganska dietvänlig. En glögg utan tillsatt socker och som bara innehöll 40kcal per 100ml, så jag kan lyxa till det med en liten skvätt då och då även om jag nu kommer dieta under jultiden. Den första glöggen intogs alltså redan under veckan, två månader kvar till julafton. Ja det skall börjas i tid :) Mysigt var det i alla fall att krypa upp i soffan med glöggglaset och känna den goda doften av glögg och börja att smaka på julen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!