torsdag 3 oktober 2013

Hungrig!

Det är lite konstigt att kroppen efter flera månaders ätande i syfte att äta lite mer än vad kroppen behöver för att kunna öka i muskelmassa nu direkt när den ligger på en liten minusbalans, i syfte att minska i fett och behålla muskelmassa, känner av detta på en gång. Är inne på andra dagen idag som jag kunnat köra dieten enligt hur jag tänk köra nu i början och jag hinner verkligen bli jättehungrig mellan måltiderna. För bara en vecka sedan kändes bara kroppen allmänt proppmätt hela tiden så jag skulle tycka att den inte skulle kännas av det så på en gång när jag bara ändrat litegrann men det gör den visst. Hungrig är jag i alla fall och det skall bli hur gott som helst med en portion med lax, potatis och gröna ärtor nu snart. Stora portioner såhär i början så jag blir verkligen proppmätt av alla måltiderna men ändå efter någon timme börjar det suga i magen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!