onsdag 23 oktober 2013

Onsdagmorgon

Idag är det kvällsjobb som gäller och därför planerade jag för ett morgonpass i gymmet, tredje gången och jag gillar det verkligen. Lägger in ett "lättare" pass när jag kör på morgonen så idag blev det ett pass för bröst och armar. Styrkemässigt ligger jag på samma vikter som om jag kör på eftermiddagen så jag kanske skall våga mig på ett benpass någon morgon framöver :) Klarade häromveckan 4 st 8:or på 50kg i bänkpress och även idag gick detta, så styrkan håller i sig! Några övningar supersetades och passet gick på effektiva 40 minuter.

Bänkpress 4 set
Lutande hantelpress + bicepscurl med z-stång 4 superset
Enarmskickbacks i cabelcross 4 set
Flyes i cabelcross underifrån 4 set
Puschdowns med rep i cabelcross + bicepscurl i cabelcross 4 superset

Avslutade även passet med ett svettigt och snabbt intervallpass på crosstrainern på totalt 15 min.

En väldigt bra start på denna onsdag!

Nu blir det ett par timmar hemma innan det är dags för att bege sig till jobbet.

Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!