fredag 11 oktober 2013

For the first time

Nu har jag också provat, gymträning tidigt på morgonen och även om jag bara kört nu en gång så tror jag att detta koncept skulle passa mig. Inget jag kan applicera så ofta när jag jobbar på dagen då gymmet öppnar klockan 07 och tanken på att behöva vara på gymmet vid fem på morgonen känns inte aktuellt men som idag när jag börjar jobba klockan 14 så var det perfekt att gymma tidigt och på lediga dagar då annat är planerat för dagen kan det vara perfekt med tidig gymtime :) Annars är ju eftermiddagar min gymtime men det kan vara kul att variera sig ibland. Hur som helst är det något jag kommer prova igen :)

I morse körde jag alltså veckans sista pass i gymmet, övningar för ryggens djup, utsida axlar och mage kördes idag och nu är det vila som gäller i helgen och istället kommer jag spendera stor del av helgen på jobbet.

Ha nu alla en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!