onsdag 2 oktober 2013

Långledighet

Långledighet väntar, skulle egentligen ha jobbat natt nu i början av veckan men det blev ju sjukskrivning istället och precis lagomt till att jag blir helt frisk (imorgon) så väntar en långledighet vilket känns väldigt skönt, massa tid till träning, diet och annat :)

Det blev ju som sagt en väldigt lugn dag idag, ytterligare en lite längre promenad nu under eftermiddagen tog jag och Rickard med Malte. Hur härligt höstväder som helst ute nu och jag längtar faktiskt till imorgonbitti när jag återigen skall gå ut i detta kyliga och härliga väder.

Nu ikväll blir det att tända ljus här hemma och krypa upp i soffan och äta och provsmaka på mina kycklingspett jag gjorde tidigare idag.

Imorgon är jag tillbaka i gymmet igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!