fredag 10 augusti 2012

Bättre

Inte sämre idag utan bättre :) Kanske räckte med en kväll liggande i soffan.

Blev en morgonpromenad idag innan frukost, kanske inte i samma tempo som innan men 6km trampades av precis under en timme.

Tänkte mig nog iväg senare idag för ett lite lugnare pass i gymmet också.

Och ja jag är ledig denna fredag och hela helgen dessutom :)

En ledighet där massa roligheter väntar, ikväll en formkoll med coachen som kommer hit till Karlstad och imorgon är det dags att titta på SM i Athletic Fitness och de öppna tävlingarna i bland annat Body Fitness också här i Karlstad närmare bestämt på universitetet här i stan. Så har du vägarna förbi tycker jag du absolut skall besöka och titta på tävlingarna. Utöver dessa roligheter väntar endel träning och troligtvis en träff med min kära vän Sandra som skall hjälpa mig att färga och klippa mitt slitna hår. En rolig helg helt enkelt :)

Nu är det dags att fylla magen med lite mellanmål!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!