torsdag 2 augusti 2012

Jobbiga intervaller!

Idag avverkade jag dagens intervaller på löpband, fasen vad svettig jag vart och vad benen fick jobba i ett fasligt tempo! Innan ville jag bara att det skulle vara över, blir liksom lite nervös innan och vill bara försvinna men under tiden är det ganska roligt samtidigt som det är apjobbigt och efteråt blir jag alltid så nöjd att jag klarat det och att det är över. Så jag har en viss hatkärlek till intervaller, helst vill jag inte vara med om dem men samtidigt vill jag köra dem få känslan efteråt när endorfinerna kickar in. Ja lite flummigt inlägg men jag ville bara säga detta :)

Körde i alla fall 10 st 1 minutsintervaller med 1 minut lugnt i mellan och sedan 10 st 30 sekundersintervaller med 30 sekunders vila i mellan. Och lite uppvärmning och nedvarvning och stretch såklart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!