onsdag 8 augusti 2012

Snart semester...

Lite mer än 2 mil rullade denna morgon, benen kändes ganska sega men hem kom jag till slut ändå efter en timme. Och nu ligger gröten, som jag denna morgon fick till extra krämig och god, i magen och nu dricker jag min kära kaffekopp också :)

Om någon timme är det dags att göra sig iordning för dagen pass i gymmet. Ryggen skall få bekänna färg denna förmiddag innan jag efter lunch skall åka till jobbet.

Bara 2 arbetspass kvar denna veckan och 4 nästa vecka innan jag har lite mer än en veckas semester :) Och under semestern väntar första delen av utbildningen till kostrådgivare jag skall gå i Göteborg. Ska bli så skönt med lite semester efter att ha jobbat en hel massa hela sommaren och roligt att få utbilda sig samtidigt :)

Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!