måndag 13 augusti 2012

Helgen

Ny vecka och en sista arbetsvecka innan lite semestertider...

I lördags gick ju SM i Athletic Fitness av stapeln här i Karlstad, jag och Rickard var där och tittade ungefär halva tävlingsdagen. Jag var ju mest där för att titta på den öppna tävlingen (även så SM-kval) i Body Fitness så vi såg fysikronden i AF och sedan de öppna tävlingarna i bland annat BF och avslutade med att titta när de AF-tävlande körde styrkerond med chins och dips ute i det fina sommarvädret innan vi åkte hemåt igen. En inspirerande dag och jag måste ju medge att jag gärna också hade stått där på scenen :) Coach Madde har skrivit ett inlägg här om helgens tävling i BF och om teamets medlem Linda som tävlade i Karlstad. Om ni vill se massa inspirerande bilder från helgen tycker jag du skall besöka Lindas blogg där denna grymma tjej lagt upp en hel del bilder från helgens BF tävling. Jag själv åkte ju ifrån kameran hemma...

Igår vart det en lugn och skön söndag med träning på förmiddagen och eftermiddagen spenderades tillsammans med Rickard och hans familj ute i det fina sommarvädret.

Min förkylning har under helgen gett med sig nästintill, jag är nog bra för att kunna träna i alla fall :)

Som sagt ny vecka och sista veckan innan semester! Så snart dags att ge sig iväg till gymmet för ett pass för ben och mage innan jobb väntar vid 14.

Bara att köra på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!