fredag 24 augusti 2012

Ingen dator...

Eller dator har jag men får inte till något internet så därav inte någon större uppdatering under veckan, men det har varit fullt upp hela veckan med utbildning under dagarna och träning på mornarna och kvällarna. Igårkväll blev det ingen träning utan jag var istället till en jättetrevlig tjej som bedriver företagen Beauty Corner här i Göteborg och fick en ögonfransförlängning :) jag lovar att lägga upp bilder när jag kan lägga upp bilder igen men jag är jättenöjd med resultatet men givetvis behöver jag en tillvänjningsperiod :)

Dagen startade med en morgonjoggingrunda på 5kn på 30 minuter. Idag kändes det lätt och skönt att springa i jämförelse med rundan i tisdags som inte alls kändes lätt och skön. 

I eftermiddag efter dagens utbildning tar jag tåget till Stockholm och spenderar helgen där tillsammans med Rickard, bo på hotell och ha det bra helt enkelt :) Kanske får tillgång att använda datorn då med internet:)

Annars får ni alla ha en bra helg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!