lördag 18 augusti 2012

Dietvecka 5

Lördag igen och ännu en dietvecka är mot sitt slut, redan 5 veckor avklarade! Denna veckan startade jag med ett nytt upplägg för träningen och kosten, lite mer cardio och lite mindre mat och sammanfattningsvis har veckan och det nya upplägget fungerat kanoners :) Har mått bra, inte varit allt för hungrig då jag trodde hungern skulle bli ett större problem när maten blivit sänkt litegranna men så blev inte fallet vilket varit skönt. Träningen har gått bra den också :)

Vågen visade på - 1kg och även detta är jag jättenöjd med :) Så sedan dietstart för 5 veckor sedan ligger viktnedgången på 3,6kg. Jag är nöjd med hur dieten startat och känner mig inte alls stressad om att inte hinna "bli färdig" till tävlingen om 16 veckor, 15 veckor till decembercupen som jag även siktar på :) Bara att ösa på :)

Nu är det dags att börja packa resväskan för en vecka i Göteborg och helg i Stockholm :)


1 kommentar:

  1. Du jobbart på så himla bra och det är härligt att se hur bra du mår hela tiden! :) (än iaf, hihi.. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!