tisdag 14 augusti 2012

Powernap

Blir inte mycket sömn de arbetsdagar jag går kvällen och slutar 22 och sedan börjar 06:45 dagen efter + morgoncardio innan jobbet på morgonen. Jag försöker vara så snabb i säng som möjligt när jag kommer hem runt 22:30 på kvällarna men ändå blir det inte mina 7-8 timmar som jag kommit fram till är alldeles lagom för mig. När jag går ett såkallat kväll- och - dagpass blir det ynka 5-6 timmar sömn. Så efter jobbet idag gjorde jag något jag inte gör allt för ofta men kanske borde göra oftare nämligen ta en powernap, slängde mig i säng direkt jag kom hem efter jobbet och sov halvtimme och det var verkligen behövligt, för vad mycket piggar jag blev och mer lust till träning.

Bara att vakna och göra sig iordning för träning! Fick till ett riktigt tungt och roligt pass för axlar och armar idag :)

Sidolyft
Fjärilen
Enarmshantelpressar
Baksida axlar med hantlar
Militärpress i smithmaskin

Hantelcurl
Omvända enarmspuschdowns i cabelcross

Nu väntar ytterligare 2 arbetsdagar, kväll - och - dagpass igen, innan SEMESTER!

Nya upplägget gällande kosten och träningen känns kanon än så länge efter 2 dagar :) Tänkte nu när jag äter lite annat lägga upp bilder på mina måltider igen som vid förra upplägget.

Ha en bra kväll. Här blir det lite caschewnötter och en ProLongdrink och lite tv tittande innan mina sömntimmar väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!