tisdag 21 augusti 2012

Grundläggande näringslära

Igår var det en heldag med grundläggande näringslära på första dagen på utbildningen, det medta kände jag igen men alltid bra med repetition och såklart lärde jag mig nya saker :) idag fortsätter det med näringslära och fysiologi :)

Efter en heldag med föreläsningarna igår rev jag av ett benpass tillsammans med många andra på ett gym här utanför stan. Märks att semestertider och skolor börjat på gymnen... Idag efter föreläsningarna är det ytterligare ett besök till gymmet som gäller, axlar och armar.

Men dagens startade jag med en mycket jobbig joggingrunda, fy fasen vad mina ben inte var med på  att springa idag, men en runda blev det på strax över 30 minuter och strax under 5km.

Ikväll hoppas jag kunna blogga från datorn istället så kanske jag kan skriva ett längre inlägg med lite bilder :)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!