måndag 27 augusti 2012

Hemma

Då var jag hemma igen efter en vecka på resande fot, helgen i Stockholm var jättebra, lugn, skön och god. Inte helt fel när man går på diet och har en fri dag och det bjuds på hotellfrukost :) Men nu är jag hemma igen vilket också är väldigt skönt, men bara en vecka är jag hemma innan jag på söndag åker ner till Göteborg igen för sista utbildningsdelen och även den veckan avslutas i Stockholm och den här gången för teamträff :)

Så denna veckan kommer innebär en heldel pluggande och lite jobbande och dietande och träning såklart :)

Men jag tänkte i ett längre inlägg berätta hur första delen på min utbildning varit samt ge er lite bilder från Göteborgsveckan och helgen i Stockholm, men nu är det snart dags att åka och inhandla veckans mat!

Ha en fin måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!