söndag 5 augusti 2012

Cykelintervaller

Vaknade tidigt idag, innan åtta, så en stund efter frukosten var jag pigg och sugen på intervaller. Idag körde jag ute på cykeln, körde samma upplägg som tidigare och samma cykelställe som i onsdags morgon. Riktigt kul och riktigt jobbigt, kände mig pigg efter en dags vila och extra mycket mat under gårdagen. Orkade trycka på i varje intervall och även fast det kändes som om hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen så var det kul och kändes inte alls lika segt tidsmässigt som jag tycker det gör när jag exempelvis kör på crosstrainer inomhus. Så det blir säkerligen fler intervallpass utomhus framöver :)

Fått till två riktigt bra intervallpass denna veckan, första passet på löpband i torsdags och andra idag på cykeln :)


I senare inlägg kommer en sammanfattning av dietvecka 3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!