lördag 12 januari 2013

Äntligen

Har jag tagit mig ur soffan och kommit ur bubblan jag varit i de senaste dagarna. Magen börjar bli sig lik igen och jag med :) Ingen träning på 3 dagar och en krypande känsla börjar infinna sig i kroppen, la band på mig själv och hoppade även över dagens morgoncardio och kör nog inte igång ed denna förrens tidigast i morgon, men ett lugnare pass i gymmet hade jag tänkt få till idag. Kommer nog inte vara den starkaste men kan vara bra att få röra lite på musklerna igen, utöver ett pass i gymmet så ska jag verkligen föröka fylla på ordentligt med mat idag, de är ju lördag och de senaste dagarnas matintag har inte varit bra alls. Så idag skall det fyllas på för att jag skall orka och ha energi att köra på ytterligare en dietvecka till.

Skönt att vara på banan igen :)


2 kommentarer:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!