lördag 12 januari 2013

Första dietveckan

Ja först dietveckan blev ju inte riktigt som jag tänkt direkt men det är som det är och dagens formcheck visade -1,7kg sedan förra lördagen vilket ju säkerligen är lite missvisande efter de sista dagarnas sjukdom. Tror jag ligger lite efter i vätska så jag litar inte riktigt på dessa siffror. Första dietveckan brukar ju annars visa ganska mycket minus då endel vätska även försvinner men nu försvann nog lite extra mycket vätska för min del denna veckan.

Förbereder mig för ett litet "bakslag" till nästa vecka, när kroppen balanserat sig igen så blir nog viktnedgången inte mycket nästa vecka. Men bra vore det ju att vågen visar lika som idag fast med en kropp i bättre balans, då är jag nöjd :)

Men riktigt bra träning har jag fått till denna veckan även om de bara var sön-tis och jag hoppas jag kan köra på för fullt nu nästa vecka :)


2 kommentarer:

  1. Bra start trots sjukdom!;)
    Hoppas din vecka kommer att bli toppen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Hoppas din vecka också blir toppen :)

      Radera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!