torsdag 17 januari 2013

Recept för träningsvärk

God morgon!

Var så trött och nere igår kväll så jag gick och la mig extra tidigt, idag känner jag mig mycket piggare och gladare :)

Gårdagens träning gick helt ärligt inte alls bra, inte särskilt rolig heller. Kände mig pigg hela dagen igår och var riktigt sugen på att träna efter jobbet, men när jag kom till gymmet var det som om luften helt gick ut mig! Körde mitt pass men det kändes som om det gick i slowmotion och inte var det särskilt roligt heller. Så är det ibland och särskilt ibland på diet, länge sedan sist och jag hoppas det tar lång tid till nästa gång :)

Dagen idag ser ut så att jag skall jobba fram till 15:30 och sedan väntar ett förhoppningsvis bra och roligt pass i gymmet innan det är dags att göra iordning och packa inför att jag åker till Norge imorgon. Så jag har dagen helt fullbokad :)

Under tisdagens benpass måste jag lagt upp bästa receptet för träningsvärk för den är inte nådig idag :) kände lagom träningsvärk igår men idag är det värre! får köra på samma recept nästa benpass också :) gårdagens ryggpass bjuder nog dock inte på samma resultat...

I eftermiddag väntar ett pass för bröst och mage eller baksida lår och vader. Får se vilket pass jag tar idag och vilket jag får köra imorgonbitti innan resan till Norge väntar. Får se hur det känns i eftermiddag helt enkelt!

Ha nu en bra dag alla, det tänker jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!